Alone Evet kızlar son postumu da açıp buralara veda ediyorum 🤧biraz uzun olacak hakkınızı helal edin🤲🏻 beni sürekli açtığım postlardan bilenler ztn biliyor. 12. Haftada ikili taramada 1/50 down riski çıktı. Ama bebekte herhangi bir ultrason bulgusu olmadığı için down olabileceğini düşünmedik yine de emin olalım diye nifty yaptırdık ve sonuç down geldi. Devlet bir karar vermemi istedi tahliye edilecek ya da devam dendi. Niftyde de yanılma payı olabileceği için tıp onu kesin sonuç olarak kabul etmiyor ve amniyosentez istiyor. Amniyosentez de yapıldı ve sonuç yine down geldi. Tabi bebek oldu 21 haftalık. Aldırmam istendi kurullara girdim bi sürü imzalar atıldı aldırmak istemedim. Her gittiğimde ultrasonda tek bir bulgu varsa söyleyin bende ona göre karar vereyim dedim ama ultrasonda hiç bir sorunu yoktu yavrumun kıyamadım. Ne gelirse rabbimden dedim. Ha çok ağladım çok yıprandım ama iyi ki testleri yaptırmışım çünkü kabullenmek biraz zaman alıyor doğurunca öğrensem o psikoloji çok daha zordu. 37+2 de bebeğim doğdu evet down sendromlu ve şuan sadece elinde siyam çizgisi var. Bundan sonrası bizim için koşturmaca olacak ama onun sağlığı yerinde olsun yeterki 💕 iyi ki doğurmuşum kıymamışım ona bir görseniz o kadar güzel ki 🧿 son mesajımı da vereyim aldırmayacak olsanız bile lütfen bütün testlerinizi yaptırın detaylı ultrasona güvenmeyin çünkü orda hiç bir şey görünmeyebiliyor benim bebeğimde olduğu gibi. Hepiniz sağlıkla alın bebeklerinizi kucağınıza 🤲🏻
Annenaz Alone Sizin yüreğiniz ne kadar güzel. Okurken duygulandım. ☺️ Rabbim meleğinizi sizsiz bırakmasın🙏🌸
prensesim_66 Alone bende yarın yani bu gecenin sabahında amniyosentez yaptırcam üçlü testim yüksek riskli çıktı inşallah bseyi yoktur bebeğimin olsa da bende sizin gbi düşünüyorum Rabbim evladinizi size bağışlasın onu sizsiz bırakmasın hersey Rabbimin imtihanı Allahim kolaylık versin bizlere 🤲😔
toma95 Allah saglikli buyumegi nasip etsin insallah,lutfen soylermisiniz sizin papp-a,beta hcg mom degerleri kactir?sizde varsa rapor resmini buraya koya bilirmisiniz lutfen,bende de 1:50 cikti
Alone toma95 merhabalar. Ya kusura bakmayın uygulamayı silmiştim anca gördüm yaZdığınızı 😞 ne durumdasınız
Alone prensesim_66 aminnnn veren rabbim kolaylığını da veriyor emin olun. Sevgisi bile o kdr başka kii bugünümüze şükür 🤲🏻 Sizde inş gönlünüzden geçen haberi alırsınız amniyosentez sonucunda
prensesim_66 Alone insallah Allah razı olsun bugün alındı sıvı inşallah temiz çıkar çıkmazsa da imtihan bebeğimi kucağıma almak için sabırsızlanıyorum