Beyzabeser Asudeprenses hayir normalde 50ye getirdiler reflu yatagi yeni gelmedi ellerinde kalan stoklari bititiyorlar indirimli satiyorlar ondan o fiyata bizim burda da 24e dusmustu
Beyzabeser https://resimyukle.io/g/sEZv7UKUdS ben mama onlugune cok aşik oldum galiba 😍 sabah 9da gittim 3 5 kisi vardi bizim burada pek sira yoktu mama sandalyeleri haric hemen her urunden gelmisti ama ben onceki gelenlerden de baya aldigim icin bu sefer sadexe 4 parca aldim 🤩
Nurisss https://resimyukle.io/ Bende bunları aldım 🥰 Bebek bakım kiti vardı ama çok kalitesizdi tarağa bileğimi sürttüm çizdi bebişlerin cildi çok hassas zaten o yüzden almadım
Kaderyerrr atlasinannesiii mama sandalyesi, bakım seti , ana kucağı ve biberon temizleme fırçası aldık 😊❤️
3Aysenur33 Müslin, nevresim takımı, havlu çorap ve pamuk battaniye aldım hepsini yıkadım çok güzel. Mama sandalyesini kurmadık umarım güzeldir. 🙈