Kızlar herkese merhaba, ben 36 haftalık hamileyim. 29. Haftamda rahim ağzı kısalığından dolayı erken doğum riskim oldu. 1 hafta evde yattım ilaç kullandım iğne vuruldum. Her şey normale döndü şuan öyle bir riskim yok cok şükür, benim derdim şu ki eşim tam 38-39 haftam arası yurtdışına çıkmak zorunda iş gereği, ya o yokken çocuk gelirse ne yaparım diye düşünüyorum yanımda arkadaşım kalacak etrafımda cok insan var ama o an eşim yanımda olsun istiyorum. Bebeğimizi ilk o karşılasın bu özel anımızı kaçırmasın istiyorum. Kendisi de diyor zaten, böyle bir şey olursa cok üzülürüm kızımı ilk ben kucağıma almak istiyorum diye, Doktorumla konuştum senin 40 bulmaz dedi. Squat yap yürüyüş yap dedi. Bi de ben progestan kullanıyorum her gece bi tane bu yurt dışı işini doktora söylemeden önce pazartesi bırak demişti yurt dışı işini söyledikten sonra hemen bırak madem ilacı dedi biz de eşimle anlamadık biz doğumu geciktirme peşindeyiz cünkü, şimdi sevgili anneler squat yürüyüş merdiven hurma ada çayı vs bunları yapmaya başlayayım mı ? Doğumu tetikler mi ? Normal doğum olmasını cok istiyorum doktor perine masajı da yap demişti onu da ara ara yapmaya çalışıyorum. 2 hafta sonra da çatı muayenem var tam eşim gitmeden 1 gün önce acaba o da doğumu tetikler mi bilemedim bana bi akıl verin 😢