Fcoban Merhabalar! Son adet tarihim 29 Eylül 26 günde bir olurum normalde şuan adetim gecikti bel ağrısı göğüs hassasiyeti çok fazla birde mide yanması sürekli boğazıma geliyor midem sizce hamile miyim ?
Nureylaa Fcoban göğüs hassasiyeti normalde bende yoktu olunca test yaptım bence bi test yapın 🥰 hayırlı haberleriniz olsun inşallah 🙏🙏
Glhnss Fcoban test yapım bence 3 hamileliğimde de bu belirtiler olmuştu..Gönlünüzden ne geçiyorsa Hayırlısı ile olsun şimdiden 🙏
mavininkadini_95 Fcoban benim hamileliğimde sadece kasık ağrısı vardı başka herhangi bir belirti yoktu. O yüzden en iyisi test yapmak. Herkeste çok farklı belirtiler oluyor.
Fcoban İlk damlattığında ikinci çizgi bölümüne yoğunlaştı yoğunluk oldu orda ondan sonra dağıldı ben ayy hamileyim dedim sonra baktım çizgi falan yok anlayamadım
Fcoban Ben hamile olduğumu düşünüyorum herkes beni rüyasında görüyor bende rüyalar görüyorum ama testte çıkmayınca yani adet gecikti çıkmaması normal mi erken mi idrar için
funnymummy Fcoban test yapın ki çıkmamış kan verme ihtimaliniz varsa kan verin belirtiler evet inşallah vardır ama testte çıkmaması da sıkıntı
Fcoban Birde sağ kasığım bazen sürekli değil böyle iğne batıyormuş gibi oluyor hemen geçiyor ama normalde adet olacağım zaman ikiside ağrır bilemedim acaba hamile miyim buraya nasıl testi atıcam