Ayseceferli CaglaBe valla ikinci kez sezeryan olucam ama bu konuda hic bi bilgim yok 🤷😅 bence vardir . Ameliyyathanede 5 6 kisi vardi bende ama bilmiyordum ne ise bakdiklarini 🤦😂😂
Meryem01010 CaglaBe ben 18 gün önce sezaryan doğum yaptım odaya gectimde cocouk doktoru geldi baktı 3 gün sonra kontrole gelin dedi gittik çok şükür kontrol iyi geçti