PrensesFiona Glsh14 kullanıyorum iyiki almışım dedim hamilelikten sonra da kullanacağım. Trendyoldan almıştım.
bebegimizibekliyoruz1 Glsh14 o olmasa bel ağrısından yürüyemezdim oturamazdım 31 haftalığım yeni başladı az az bel ağrısı
Glsh14 bebegimizibekliyoruz1 ben kilolu biri degilim ama bel fitigim oldugu icin ekstra agriyor.yuz ustu uyumamida engeller dimi
bebegimizibekliyoruz1 Glsh14 beni eşim gece her yüzüstü yattığımda çeviriyordu ama yastıkla daha az yüzüstü yatıyorum artık bende yüzüstü yatmadan uyuyamazdım ama artık hep soluma yatıyorum
PrensesFiona _Merve__ canım trendyoldan aldım kalmamış aldığım şimdi baktım da. Benzerleri var ama hamile yastığı yaz en favoriler de ilk çıkan