ZZeynepP1903 Zkygmsbtr1 valla bende cok kararsız kaldım gıtmekte bıde amelıyatlıyım ama uyguna olunca kacırmıyım dedim 😅 yakınsanız gidin belki kalmıstır sansınıza
busrabyrm97 https://resimyukle.io/r/bUctbTmw5D 35.haftadayiz bi eksiğimiz nevresim takımıydi kalitesi çok güzel bayıldım mama önlüğü de kaçırmayın aynısı e bebekte 50 TL şuan
Zkygmsbtr1 ZZeynepP1903 aynen benim doğum yakın bide korkuyorum yolda doğururum diye sancim var hafiften tek evdeyim eşim işe gitmiş ilk hamileligim doğum sancısı nasıl onu bile bilmiyorum 😂😂
Handan_65 N01AKCAN 50 tlye aldim bence kullanılır mağazalarda daha pahalı tırnak makası tarak burun aspiratöru lazım olur herhalde
3prensannesim ZZeynepP1903 bende çok beğendim Bi tane müslin Bi kalın battaniye emzik babynest pijama takımı falan aldım
ZZeynepP1903 Zkygmsbtr1 yaa dikkat edin valla onu bende bilmiyorum inanın benımde ılk hamileliğim 🤦🏻♀️ Allah hayırlı kolay dogumlar nasip etsin 🤲🏻