Kızlar merhaba pazartesi birden pacalarimdan akan yoğun kanamayla hastaneye yattım ertesi günden itibaren lekelenme şeklinde devam ediyor. Bugün taburcu oldum ama doğru düzgün bilgi verilmedi. Kanama ne kadar sürer yaşayıp sağlıkla gebeliği devam eden var mı acaba 😔