Kızlar günaydın aklıma bir soru takıldı bilmediğim için soruyorum.. bebek ne zamandan itibaren anneden beslenmeye başlar? Yani şöyle bir şey duydum ilk zamanlar bebek annenin 3 ay önceki yediklerinden beslenirmiş.. doğruluğu nedir bilmiyorum. biz 8 haftalığız bebegim şuan ki yediklerimi mi alıyor benden yoksa 3 ay önceki mi ?😅🤷♀️