Saadetgul Doktorum diyor bekle, 1 hafta bitsin öyle yap test ,ablacım vakit de geçmiyor ki,nasıl bekleyeyim.Yemek yeme isteği de ondan mı?sanki 3kisilik yemək yiyorum 😂4gun önce doktora ben yemək yeye bilmiyorum ne yapmalıyım dedim,dedi zorla yeməyə çalış, şimdi durduramıyor 😂😂