Kızlar dün doktora gittim cinsiyet için vs falan ama son bi kaç kez gittiğimde doktor sürekli bebeği aç bırakma diyor muayeneden çıkarıp yemek ye öyle gel bide o şekilde bakalım diyor aç kalmıyorum hatta sürekli bişiyler yiyorum 🤔yediklerimin yetmeme gibi bi durumu olabilirmi bilginiz varmı