Kızlar 26. Haftamdayim. inanılmaz derece bel ağrısı çekip yuruyemiyorum.biraz uzansam kalkamiyorum, yürürken topalliyorum.resmen ilk defa yürüyormuş gibi adım atamıyorum. Duvarlara tutunuyorum.
Bı sure sonra yürüyünce biraz aciliyo fakat daha haftalar var. Rahatlamak için bişey yapan var mı. Çok canım yaniyo hergun. Doktor sadece parol iç diyo. Hergun parol içmem ben.