Arkadaşlar 3.gun embriyo transferi olup olumlu sonuç aldınız mı
Sevdenurr96 ben 🖐️ doğurdum bile💙
Ohhh ne güzel sağlıkla büyütün inşallah 🤗
Sevdenurr96 teşekkür ederim Rabbim sizede nasip etsin inşallah pozitifi görürsünüz 🥰
Aslaninannesi01 Amin inşallah canım 🤗