Kızlar pazartesi doğum yaptım bir kızım oldu çok şükür :) ama sanırım büyük tuvaletini yaparken zorlanıyor emziriyorum emzirirken ıkınıyor yapamayınca ağlıyor çok üzülüyorum öyle olunca ne yapabilirim sizler gaz ve dışkı sorununda neler yapıyorsunuz :(