Kızlar günaydın. 10gün önce korona belası bize de bulaştı bütün ailem korona olduk 3aylık bebeğime de geçti 4gün hastanede tedavi gördü çıktık. Artık koronadan mıdır nedir göğsümde yarıklar oluştu garmastan kullandım hem de ağlaya ağlaya emziriyordum ama iyileşmeyince biraz keseyim 1-2 günde hemen toparlasın tekrar devam edeyim dedim ama emzirmedikçe de şiştim göğsüm ateşlendi pompayla sağdım yara yapacağını biliyordum doğumdan sonra da aynıısı başıma gelmişti sağayım dedim yine bilerek aynı hatayı yaptım göğsüm büsbütün kanadı mahvetti beni. Şimdi hepten kestim memeden mama veriyorum ama doğumdan sonra da çok uğraşmıştım emzirmek için bırakmak istemiyorum çok üzüldüm. İnanıyorum ki bebeğim koronayı da anne sütü sayesinde yendi değerleri aşırı yüksekti doktoru bunun gibi gelenleri biz hep yoğun bakıma gönderdik dedi. Biraz göğsümü dinlendirsem 2-3 gün ondan sonra tekrar başlasam süt artırıcı şeyler de yesem içsem tekrar sütüm eskisi gibi olur mu acaba yoksa aerk yavaş yavaş azalarsk kesilir mi?