Fatmaaiskiff1 Kızlar el avuç içi ve ayak avuç içimde çok kötü kaşıntı oluyor görünürde bişe yok özelikle geceleri oluyor uykudan uyandırıyor beni internette baktım gebelik kolestaz diye bişe çıkıyor 🤦♀️ Çok iç açıcı değil böyle benim gibi kaşıntısı olan var mı ?
Glhnss Fatmaaiskiff1 bende de olmuştu aynı durum maalesef önce el ayaktan başladı daha sonra bütün vücudumu sardı ama bizimkisi kurdeşendi bütün testleri yaptırdık sizde ihmal etmeyin bir sağlık ocağına da gitseniz bu şikayeti duyunca gerekli testleri yapıyorlar eğer riskli birşey değilse cildiyeye gidersiniz geçmiş olsun🙏