Gizemyakar Arkadaşlar 7 haftalık gebeyim. Bu sabah minik parça, pıhtı şeklinde bişey geldi. Yaşayan var mı bu durumu ? Korkmalı mıyım
yasemiinorhn Gizemyakar aynısı bende de oldu 8. Haftada et parçaları gibi geldi hatta çok korkmuştum ama korkulacak bir şey değil bana öyle demiştir doktorum aceleyle gitmiştim hatta ama pıhtı nasıl Bi pıhtı mesela kan pıhtısı mı
nible kanaman olabilir korkutmak istemem ama doktoruna gitmen gerek benim kanamam oldu ve büyükü üç parça pıhtı çıktı düşük yaptım sandım ama deilmiş doktoruna git hemen bence 🙏🏻❤️
yasemiinorhn Gizemyakar tamam aynısını bende yaşadım hatta çok korktum düşük falan diye hemen randevu almıştım doktoru arayıp ama korkulacak bir şey olmadığını söylemişti sende Bi doktoruna sor istersen yine de ihmal etme ama bende bir şey olmamıştı