Kizlar iki gün oldu bebiş doğalı yara veya çatlak yok ama inanılmaz açıyor göğüs uclarim emzirirken canımdan can gidiyor resmene doğru da alıyor memeyi ama sabır çeke çeke emziriyorum göğüs ucu kremi incia ve gümüş kapak da kullanıyorum
Var mı başka tavsiyesi olan