Kaderyerrr yok canım bişey gelmiyor. belki okumuşsundur burda. çatıdan sonra çok az lekelenmesi olanlar olmuş. ben de öyle bir şey nekledim çünkü ıslaklık geliyordu. eve gidince baktım hiçbir şey yok ultrason jeliymiş. nişan gelmesi doğuma başlangıç demek zaten senin nişanın gelsin diye çatı muayenesi yapmıyorlar. zaten nişan rahmin tıpası olduğu için parmaklarını o kadar sokmuyorlar. burdan da anlayabilirsin