Kızlar yakın zamanda korona atlattım kanımda enfeksiyon çıktığı için doktor antibiyotik verdi kullandım başıma gelecekleri biliyorum tabiki biter bitmez mantar oldum. Ama sanki mantar içerde değil de daha çok dış genitalde Allahım evin içinde çıldırıyorum aynısefaya oturma banyosu sirkeyle taharet sadece anlık fayda sağlıyor bir arkadaşımdan ketozal şampuanı duydum doktoru vermiş onu da yaptım yok hiçbir şey kâr etmiyor kıpkırmızı ve çıldırmış gibi kaşınıyor delirdim var mı işe yarar bir önerisi olan :((( bu arada 20 haftalık gebeyim