Busss_ 🥰🥰🥰, kuzucum 1 haftadır tüm ilaçları kestik yaklaşık 3 haftadır haftalık iğnelerimi vurulmuyorum enfeksiyonum var ve şuan şiddetli ilaç vs işe yaramıyo evin içinde 1 dk durmuyorum geziyorum sürekli malum aylardır yatınca😂🙈 enfeksiyonun var suyum gelir rahim ağzın vs açılır falan diye korkup yatmıştım doktorum o iş öyle kolay değil kısa olması açılıcak anlamına gelmez demişti sürekli işte analık eşittir korku oluyo , kız bu enfeksiyona harekete ne suyum geliyo ne açılmam oluyo keşke baştan salsaymışım kendimi perişan etmişim 😂 hiç ama hiç dert etme ağır iş yapma şu 35 36 gelene kadar kısıtla kendini sonra istesende gelmiyo zaten 😂 aklına ne takılırsa yazabilirsin yeterki için rahatlasın ben buralardayım 😘