Kızlar iki gün önce 39+9 haftalıkken sabah 1 gibi suyum geldi akıntım olmaya başladı yavaş yavaş daha sonra akşam üzeri 9dan sonra hafif sancılarım başladı 4 gibi hastaneye gittim 3 cm açıklığım vardı ama sancıdan duramıyordum sabah 9 kadar kendi sancımı çektim ondan sonra suni sancıya bağladılar kafayı yiyecektim artık 5 cm açıklığa 12de ancak ulaştım ondan sonra 2 ye kadar devamlı 5cm dediler ben sezeryan diye yalvarmaya başladım suni sancı kötü yaptı beni en sonunda 7cm açıklığa geldiğimde Doğum için ıkınmamı söyleyip beklettiler 10 dakik sonra doğum odasına aldılar 15 dakikada doğurdum tam hatırlamıyorum ama mahvetti beni sancı doğuracak sıra nefesim kesildi siz siz olun doğumdan önce doğum için eğitim alın belki daha kolay olur yada ben ilk çocuğum diye belki bu kadar çektim bilmiyorum ama yani öldüm öldüm dirildim ama çok şükür oğlum sağlıkla geldi ❤️