dudininannesi Saat sabahın 4ü halâ uyuyamadım ya. Nefesim kesiliyor gibi oluyor siz nasıl başa çıkıyosunuz hanımlar?
Mues20 dudininannesi ayni ben valla bende ayni durumdayım ama pskolojik bizimkisi bi camdan hava al gel canim sonra su ic bacağının arasina yastik koy bir yastigada saril benim uykum oyle gelmeye basladi.geldi benim ama senin de benim gibi olunca soyleyim de sende yap dedim
Gulerdemr01 dudininannesi bende 18 +6 haftadayim zor uyuyorum bacım sorma ya nefes darlığı sabah boş boş kusma öksürük mafetti beni bu hamilelik 😀
Esmaa-ess Mom6162 Bende öyleyim valla burun damarlarım şişlikten takılı normalmiş nefes almakta zorlanıyorum süt ısıttım onu içiyorum sonra uyurum inşallah birde üstüne grip olmuşum
dudininannesi Mom6162 Uyku uyuyamadığım için de gün içinde hayalet gibi oluyorum sende de oluyor dimi ahh ah zor 🥴
dudininannesi Gulerdemr01 Senin biraz erken başlamış sanki kuzum ben 32 haftalığım 1 haftadır böyleyim Rabbim yardımcımız olsun