kuyucadisi_liva ben motorcuyum kendim kullanıyorum, çocuk için bir tehlikesi olduğunu sanmıyorum ama motorsiklet genelde bir tehlike olarak görüldüğü için gebelikte kullanilmasi ve binilmesi yasaklanmış ama tabi ki ilk aylarda zorunluluk olduğunda dikkatli kullanılırsa binilebilir bence, ben bir tehlikesini yaşamadım kendi adıma.. 🙏🏻