mndgl_2555 28+6 yız bizde. Baskı var alt tarafta artık net hissediyorum. Bu kadar baskı yoktu. Tuvalete gidiyorum, çıktıktan 5 10 dk sonra tekrar lavabo isteği gelio 🤦🏻♀️🙄 daha yeni çıktım ya diye söylenerek gidiyorum 😂 az bişey bile olsa tuvalete gidesi geliyo insanın. Tutunca da sanki altına yapcan gibi oluo 😂 altıma yapacağıma az bile olsa hemen tuvalete. Valla gına geldi 🤷🏻♀️😶 son haftalar hele düşünemiyorum 😬 Allah yardım etsin bize 🙏😃