Minou Arkadaşlar idrar testimde enfeksiyon çıktı 30+6 günlüğüz korkuyorum. aranızda bu problemi yaşayan var mı?
Merveelisa Minou ohoo en başından beri 🤣 korkma çoğu hamilede oluyor hatta herkes en az bir defa yaşamıştır hamileliğinde bu sorunu
Feride2435 Minou en başından beri hatta üre bile oldu bende 35+5 te antibiyotik verdiler damardan hastaneden yattım geçti ama benimki ilerlemisti dikkat etmen lazım girdiğin lavabolara işte benim genetik anneden ama temizlik önemli iste
Minou Feride2435 ya şu sıralar okdr çok idrara çıkıyorumki anlatamm, günlük iç çamaşırıda değiştiriyom bol bol su ayaklarımı sıcak tutuyorm inşallh düzelir 🥺
Aslitemiz Benimde enfeksiyon çıktı sağlık ocağındaki ebemiz cok yoğun enfeksiyonun var doktoruna danış dedi bende henüz daha gitmedim ikinci gebeliğimde çok çekmiştim o enfeksiyondan Allah’ım son haftalar bebek baskı yaptıkça inim inim inliyordum sıcak suya oturuyordum beni mahf etmişti şimdi hemen çaresine bakmak istiyorum yine aynı olacak diye çok korkuyorum 31 haftalığım
Gulsumelif 15 haftalığız başından beri çekiyorum 2 kutu antibiyotik bitirdim test verdim düzelmiş dün tekrar test verdim lökosit değerim gene artmış yatış yapılıp hastanede tedavi edeceklerini söylediler kültür de üreme olmuştu inşallah o geçmiştir 🤲 korkmayın tedavi neyse uygulayın
Asyaveannesi36 Minou okadar dikkat etmeme rağmen ben bile olduysam 🤦🏻♀️ Bana da antibiyotik verdi iğne 5 tane bol su içiyorum dışarda wc gitmiyorum zorunlu olmadıkça 3-4 kez iç çamaşırı değişiyorum ütülüyorum ama yok yani hamilelerin %80inde oluyormuş, geçmiş olsun☺️
Minou Asyaveannesi36 of benmde öyle , doktorum bol bol su iç dedi günlük iç çamaşırı gerekirse 2-3 defa dedi, evden çıköaya korkuyrm olurda lavaboya gitmm gerekir dışrıda gitmiyim diye 🥺 inş geçer atlatırız, sizede çok geçmiş olsun inşallah
Feride2435 Minou gecer sknti yapma sen toz verirler zaten o iyi geliyo yeni başlayanlara geciyo zaten
Asyaveannesi36 Minou inşallah atlatırız doktorum öyle korku verdi ki enfeksiyon erken doğum riskini tetikler felan mecbur antibiotik de kullandım🤦🏻♀️ Başım ağrıdığında parol almıyorum ben
Minou Asyaveannesi36 ya çok çok gmiş olsun nende bu erken doğum olayını okumuştum içime korku düştü günde 3,5 litre su içmeye çalışıyorm yoğurt vs iyi geliyomuş ilaç vermedi doktorum ama yinede insan korkuyo :( allah yardımcımız olsun inşallah ayaklarınızı evdede olsanız sıcak tutun patik giyin belinizi üşütmemeye çalışın bunlarda etkiliyomuş
seddkilic05 Minou korkmayın bende de var hiç belirti olmadan öğrendm. Bebek baskı yaptığı için idrarın kesik yapılması sebebiyle oluyormuş korkulacak bir şey yok 🌸❤🙏🏻
Minou seddkilic05 çok teşekkr ederm inşallah geçer atlatırız sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi 🥺❤️
Nutelllaa Minou hamileligin başından belli oyleyim27 haftalıgim sürekli ilaç kullanıyorum sabah akşam ama geçmiyor 🤢