bsrakaradayi Arkadaşlar 32 haftalığım bu zamana kadar hiç mide bulantım vs olmamıştı ama 2 gündür çok mide sorunu yaşıyorum ve bebeğim hiç durmuyor sürekli hareket halinde şiddetli hemde. Yaşayan var mı bir sorun mu var acaba??😥
alyaninannesi2 bsrakaradayi bebek hareketli diye mide bulantısı oluyordr ama aşırı aşırı hareketliyse doktorunu ara bence.
Merveelisa bsrakaradayi ay yandın bulantılar başladıysa o haftada doğuma kdar devam benm 33 de başladı ilk dört ay zaten çektim smdi gene çekiyorum kusmalardan kilo da verdim doktoruma söyledim normal değil son haftalarda büyük ihtimal bebek büyüdüğü için mideye baskı yapıyor o yüzden olablir dedi şurup yazdı iki hafta kullan geçmezse başka tedavi deneriz dedi sizde doktorunuza soyleyin bu durumu
bsrakaradayi Merveelisa ben hiç yaşamadım bu zamana kadar benim kronik mide rahatsızlığım var zaten inşallah başlamaz mide bulantım😩