Babyiveannesi ilk doğumumu epidural normal doğum yaptım. Çok konforluydum nstde deli gibi ağrım çıkarken ben gayet uyukluyordum. Çok güzel dinlendim ama doğum anında kestiler benim ilacımı ki rahat ikinabileyim diye yani son on onbeş dakika kadar falan normal hissettim sancıları. Bu haliyle de ıkınma sorunum hiç olmadi. Her türlü değerdi. İkinciye hamileyim inşallah bunda da aynı şekilde doğum yapmak istiyorum.