Merhaba kızlar 39+5 günlüğüz bugün. Yarım saatte bir falan sancım oluyor bu gece bu güzel günde doğursam ne güzel olur 😃 sorum şu, şu anda burnum tıkalı, biraz boğazım kötü enfeksiyon var gibi, çok fazla C vitamini aldım bugün geçer diye ama burnum ne yaptıysam açılmıyor bu şekilde doğum olur mu? Nefes almakta çok zorlanıyorum çünkü, iki deliğim de neredeyse tıkalı gibi