Merhaba canım annelerim inşallah hepimiz sağlıklı ve acısız bi şekilde bebişlerimizi kucağımıza alırız. Biz 33 haftalık olduk ama hala isimde karar veremedik. Sizce bu isimlerden en güzeli hangisi yada varsa bildiğiniz başka güzel isimler bütün önerilere açığım☺️