Yaa her gece yatağa geçince benim sağ kolum çok kötü karıncalanma oluyor ve cok rahatsiz oluyorum yatamıyorum. Kolumu iple yada yazmayla bağlıyorum kolum uyuşuyor ve damarlar oyle şişiyor ki mosmor oluyor, sonra o ipi aciyorum rahatliyor biraz 😑 nazli uyu diyorum kendi kendime yoksa yine ayni duruma girecen yatamicaksin şarkı dinleye dinleye bi bakmışım sabah olmuş 😃 vala bıktım şu durumumda doktora her gidisimde sormayi unutuyorum
Neden sağ kolumda cok karıncalanma oluyor neden hep sağ kolum rahatsiz tek sorunum kolum suan, ne yapmam lazım yaa
Okuduğunuz için teşekkür ederim 🙂