Evet benimde doğum hikayem bugüne kısmetmiş🙏🏻36+1 ile erkenci davranıp daha fazla bekleyemen oğlumu sağ salim kucağıma aldım şükür olsun🙏🏻🧿sabah 9 civarı yatakta dönerken bi anda böyle değişik bir şey hissettim ayağa kalkmamla suyumun gelmesi ve benim onu tutamamam bir oldu tabiki😅hemen doktorumu arayıp bilgi verdim oda hastaneye beklediğini söyledi🙈neyse biz bir heyecan düştük yollara.Eşim yok şehir dışında bende annemle kalıyorum atladık arabaya ben hala suyum gele gele hastane kadar kendim araba kullandım🙈iş başa düşünce tabi😅geldik ki muayenede benim açıklığım gelene kadar 4 cm olmuş🥳suni sancı verildi epiduralim takıldı 1 saat içinde açıklık 7 cm oldu ondanda 1 saat sonra tam açıklıkla hop çatalda buldum kendimi🥺ıkınma kısmında biraz sıkıntı yaşasamda son saniyelere doğru çok şükür doktorumun ve ebelerin yardımı ile bebeğimi sağ salim kucağıma aldım🙈evet normalden biraz küçük ama çok şükür küveze girmedik biz teyzeleri🧿şimdi yanımda melek gibi uyuyor🙏🏻🙏🏻Darısı burdaki herkesin başına inşallah🤲🏻😇