37+6 olduk midem yanıyordu şimdi de bulanmaya başladı kusmamk için şurup falan içtim ama işe yaramadı çok kötüyüm uyuyamıyorum bulantım geçmiyor bir kaç kişide doğum esnasında kustuğunu midesinin bulandığını duydum sancım vs yok ama bulantım var sizde oldu mu Doğumda bulantı doğum belirtisi mi bu