Yani bence doğuma kadar düşünmemek gerek, 25 haftalık oldum hep korkugla geçti baktım ki doğum bir gün ben her gün korkuyorum, bari olurlen korkarım şimdi neden olumlu güzel düşünmeyeyim ki, doğum güzel geçecek, sonrası iyi olacak, bebeğimi seveceğim inşallah diyorum, mutlu olup içimde kıpırtısını hissedince hayırlısıyla kavuşayım diyorum 🥰 Kimler kimler doğurdu biz de hayırlısıyla doğururuz ve inanın benim canım da çok kıymetlidiiir 😊 Ama olumlu düşünme, dua, sığınma, tevekkül gibisi yok. Bu günleri de atlatıp bir kaç aya en geç bebeklerimizi seviyor olacağııız 😊😊😊