Bir an önce geçse zaman alsam bebeğimi kucağıma şu hamilelik sıkıntıları son bulsaaa 😅 ağlamak üzereyim uyuyamıyorum vücudumda bir huzursuzluk var patlayacak gibiyim 😭 25 haftalığım henüz nasıl geçecek son zamanlar diye düşünmüyor değilim. Var mı benim gibi uyku tutmayan sohbet edelim 😭 Allahım hepimize sağlıkla kucağımıza alıp bu günleri unuttursun inşallah 🥰