265Hay Iyi gunler bayanlar 2 gun once sezeryan oldum agri var biraz sizlerin yaralar agrilar ne zaman iyilesti
Melikemreclk 265Hay hemen sütünüz geldimi acaba bende olucam ama biraz korkuyorum ya o ağrıyla sütum gelmez sarılık olursa die
Kbrayankkk2 265Hay 1 haftaya ben ayağa kalkmıştım valla şuan 33 gunlugum arada sizlamalar oluyor ama dikislerde kabuk vs kalmadi sadece uyuşukluk var
Sinemmmmm58 265Hay valla canim ben 3. Gun ayaklandim fakat dikislerimi aldirdiktan sonra cok rahat ettim
Sinemmmmm58 Melikemreclk korkmayin bunlari.akliniza getirmeyin bol bol sivi tuketin komposto corba ve nescafe icin gazinizi cikardiktan sonra guzelce bi yemeginizi yiyin ve sık sık bebeginizi emzirin unutmayin emzirdikce gelecek sutunuz benim sutum sabaha karsi gelmisti gogus ucum yara olmustu hatta lansinoh krem aldirdim hemen 2 gun icinde gecirmisti aklinizda bulunsun ve kizim sarilik oldu 3 ay gecmedi anne sutunden kaynakli bi ssrilik yasadik ama boyle ciddi degildi
Erez Melikemreclk mama verirsin ben emzirmeme ragmen sarilik olmasin diye gece uykusunda 30 cc mama verdim bir hafta hem ben 3 saat uyumus oldum hem aklim da kalmadi.
265Hay Ben tavurcu oldum bebekler kuvezde yatiyor ikizler. Sut sagip gonderiyorum bugun 3. Gun olcak sutum iyi sukur. Ama yatip ta kalktigimda cok agri oluyo nasil bir yatis pozisyonu ve banyoyu nasil yaptiniz
my_little_miracle 265Hay 10 gün boyunca sırt üste yattım ben sağa sola dönemıyordum zaten dikişlerim çok acıyordu banyoyu da ayakta yapılıyor eşim yardım etti
Cgdm_34 Kizlar Merhaba benim 38. Gün suan normal yasantima devam ediyorum. Hic merak etmeyin sutüm 3. Gün gelmisti.1 hafta aksamlari sutum yetmediğinde mama verdim.1 hafta sonra zaten süt baya artıyor mamayi kestim.Agru ve sizi ilk 15 Gün kisitli oluyor.