Bizde 31+2 yiz bugün dünkü kontrolde 1970 çıktı her kahvaltıda yumurta yiyorum herhalde belki 2 3 gün yememişimdir onun dışında gün içinde 1 porsiyon süt içmeye çalışıyorum yanında meyveyle belki bunların bi faydası oluyordur. Ama bence sizde çok dert etmeyin plesantasına damarlarına baktıysa kan akışında bi problem yoksa gerisi genetiktir biz anne baba olarak biraz maşallahımız var zaten 😅