Aycaaa571 hamile olduğumu öğrendiğimden beri üşüyorum ki ben sıcağı hiç sevmem soğuğu severim normalde. Yazın bile çorapla uyuyordum, sweetle yatıyordum o derece. 14 haftalık olduk hala aynıyım ayaklarım hiç ısınmıyor ilk defa yaşıyorum böyle bir şey bende