Happybaby3 15+2 olduk çok şükür Rabbime 🙏 benim gobusum baya belirginlesti 2.gebeligim en son 12+6da kiza benzetti doktorum salı yine kontrolum var 15+6olacagiz inşaAllah tabi basta saglikli oldugunu duymak nasip olsun ama cinsiyetide kesin belli olur inşaAllah 🙏 sende durumlar nasıl 😊