Kızlar araniza yeni katıldım bu uygulama iyiki karşıma çıkmış o kadar iyi geliyor ki bana burası o sebepten öncelikle bu yazdigimi kim okuyorsa allah razı olsun Hepinizden 😘 kadın olmak ne kadar güzel bu şekilde burdan bir insana arkadaşlık yapabilmek ne kadar güzel birşey ben bile yani için içimi yiyordu buraya size danışmak istedim 😊🥰
Kızlar ben evliyim şubatta 4 yıl olucak adetim adetim hep düzensiz ayrıca da pacos var doktora gidiyordum fakat bıraktım sürekli aynı şeyleri uygulamaktan yoruldum çünkü her neyse bu ay 6 gün gecikmem oldu bende belki vardır diye kan verdim 2.4 çıktı bugünde tam 16. Gün ve hala olmadım sizce bu deger yükselir mi ki bilemedim içim çok umutlu ama çok da şey yapmıyorum kendimi var diye yaa sizce tekrar kab veriyim mı veya varsa test yapsam çıkar mı 😬