MucizemE Duyguelif düzenli ilaç kullanıyorsun düşüyor benimde 6 lardaydı 9 aydır düzende tutuyorlar ilaçla ihmal etme bebeğe geçiyor anne karnında dengelenmezse
Esra___ Duyguelif ben de gebeliğimi ilk öğrendiğimde 8 di 1 ay bile olmadan düzeldi iyi bir endokrin uzmanına görünün düzenli ilacınızı kullanın hemen düşüyor merak etmeyin
Muhammedamine Duyguelif benimde 8 çıkmıştı eutryox 75 mg içiyorum şu anda 2.5 - 3 arası dengeleniyor ilaçla
Duyguelif Ben günlük olarak kullanıyorum zaten bu ilacı tiroid bezlerim alındığı için. 3hafta önce de endokrinoloji ile ilaç dozunu artırdık TSH 5 cikmisti diye. Ama azalacağına artmış. İlaç kullanimi dışında tavsiyesi olan var mı
Duyguelif 150mg kullanıyorum zaten . Bu bile kalp çarpıntısı yapıyor bende. ilacin yani sıra farklı bir etki olabilrse o yönde ilerleyeyim diye düşünüyorum