ilknurr20 https://resimyukle.io/r/0dVQZuDf21 kızlar bu benim suanki nst sonucum 36 haftalik hamileyim ilcede yasiyoruz burda dogum mumkun degil beni merkeze sevk ettiler acilmam yok ama agrilarim 10 dakikada bir cıktı birde idrar yolu enfeksiyonu cıktı sizce suan merkeze gitmeliyim yoksa beklesem de olur mu ? anlayan bana yardimci olabilirmi
Cerensultan ilknurr20 benimde nts sancılarım gözükmüyordu ama 10 cmle doğum yaptım suyum flan geldi suyunuz nisnainiz gekemdiyse sıkıntı yok sancıniz var dayanın biraz daha ama yined eihmal etmeyin derim
Zeyna2601 ilknurr20 merhaba canm ben ebeyim senin sancıların var gitmen lazım hastaneye eger doğum baslamıssa doktor söyler sana başlamamışsa bile riske atmayın derim gidin görğnün içiniz rahatlasın
ilknurr20 Civcivimm35 böyle sancı olarak degilde bebek direşiyor gibi oluyor o zaman agri yapıyor oda her 10 15 dakikada 1 defa oluyor
Civcivimm35 ilknurr20 Bugün ben de onu çok yaşıyorum ama benim 32 haftalık pozisyon değiştir öyle olunca karnını ovala geçmiyosa git derim benim öyle yapınca geçiyodu
Tugbaysma Canim pek anlamam ama sanki sen hissetmesine düzenli sancılar çıkmış gibi bence imkanın varsa bir git yada pazartesiyi bekle
ilknurr20 Zeyna2601 hastaneye gittim nst degerleri yuksek cikiyor ama acilmam yok kahverengimsi bi leke geldi fakat agrilarimda kesildi yeniden gitmelimiyim bana yardimci olurmusunuz ?