bahtnurr1 Miniktosbaa 36da doğum pozisyonunda demişti kanala daha girmemiş zamanı var diye söylemişti
garip Miniktosbaa 29 da baş aşağı dedi doktorum ama sezaryen olacaksın zaten bir şey olmaz dedi anlamadım😔
Gizem5901 Dün doktora gittim 32 haftalıgım kanala girmiş erken dogabilir dedi korkuyorum inşallah erken dogmaz :(
SulePektezel28 Mujde0808 kanala girmeyen de erken doğabiliyor korkma benimde 33 haftaya döndü hala hazırda yerinde ☺️
Merve2697 Miniktosbaa 31. Hafta baş aşağı dönmüştü 36 da gittik en son baş aşağıdaydı hala şuan 37 yiz
Merverdgn 23 haftalıkken detaylı ultrasonda baş aşağıydı. 27. Haftada kendi doktorum da doğum pozisyonunda ama korkma erken doğum gibi bi durum yok öyle duruyor dedi.
Cerensultan Miniktosbaa ya bu soruyu çok duyuyorum birtek bende mi hep baş asagidaydi bu bebe ne zman gitsem baş aşağı rahim ağzında diyordu
Lavantakokusu Miniktosbaa 29 da baş aşağıydı, 31.haftamda kontrolümde tekrar makat geliş olmuş, bakalım döner herhalde
Bskaymazz1 Miniktosbaa 34. Haftada gittiğimde dönmüş dedi ama daha kanala girmemişti 37. Haftaya giricem hala kanala girmedi🤷🏼♀️
Seydadilek26 Miniktosbaa hep baş asagiydi 23. Haftada makat gelişti 26 da geri baş geliş oldu ve kanala girmiş şuan hala ayni erken doğum riskim var 29+2 deyiz
Miniktosbaa Seydadilek26 ne güzel normal doğuma işaret yine siz bilirsiniz tercih meselesi Ama şiddetle normali tavsiye ederim 👍🏻
Ciibiilii Miniktosbaa 35+5 de döndü çok şükür ama döndükten sonra zorluk başlıyor hareketleri çok acıtıyor😬