aysunntopall Ya bende bimdeki anne yanı yatağını merak ediyorum. Babynest olarak da geçiyor dışarda yaptırsan kat ve kat fazlasını istiyorlar. Bimden alan kullanan memnun olan var mı acaba?
iremcannn1907 aysunntopall canım bir önceki indirimden aldım ve o paraya göre aşırı kaliteli, çok dolgulu beklemiyordum mesela ama aldığım aşırı dolgulu yumuşacıktı. Kesinlikle tavsiye ediyorum ben
Beybisininannesi aysunntopall yalnız babynestler her yerde mevcut ebebekte de 60 80 tl arası tükenirse ordan da bulabilirsiniz 🙂
aysunntopall Beybisininannesi aaa hadi ya o e bebekte o kadar uygun olduğunu düşünmemiştim. Malum ilk bebek ve tecrübesizlik diyelim 🙈 çok teşekkür ederim bulamazsam yarın alternatif olarak düşünürüm🤗