DemetF Kızlar gun boyu buyuk tuvaletinize cok cikiyormusunuz? Hamileligimde hic kabiz olmadim ama gunde4 5 kere cikiyorum.ustelik bugun mesela 2 bucukta kahvalti yaptim yarim armut aksamda cayla hosbes yedim.Agzima ne atsam 10 dk sonra wc deyim.
evlatkokusu0806 DemetF bende gece 1 2 gibi çiğköfte yiyorum 3 gündür Ertesi sabah ayıptır söylemesi gaz ve büyük tuvalet şişlinlik oluyor ve şimdi yine yedim
Bebito-ve-annesi DemetF aynen bende ne zaman bir şeyler yesem en fazla yarım saat içinde wcdeyim ve sürekli ishal durumu yasadım hamileliğin boyunca hiç kabız olmadım
Kumru_ DemetF Ya çok afedersiniz bende de sürekli ishal ve aşırı gaz oluyor 🙈 Bazen doğum sancısı sanıyorum o derece sanciyo karnım belim:(
Bebito-ve-annesi DemetF doktor bol su iç diyor onun dısında bir şey de demedi bence kabız dan daha iyi
DemetF Aygnrbasak demir ilacini gebe kalmadan once de kullaniyordum bu kadar fazla yapmiyordu bende kotu bisey olmasinda zaten gebelikte gunun yarisi wc de geciyor
EsraBu Kumru_ bende öyleyim bide doğum yaklaşınca ishal olunuyo diye duymuştum sık sık ishal oluyorum doğum başlıycak yaklaştı sanıyorum düzeliyo sonra 🤔😭
Bebito-ve-annesi DemetF bence birazda bünyeyle alakalı bende öncesinden de demir ilacı kullandım ama pek kabızlık cekmedim yada yenilen seyler den diye düşünüyorum mesela bol meyve tüketiyorum
DemetF Bebito-ve-annesi evet cnm kabiz olmaktan iyi ama iste herseyin fazlasi azi zarar olabiliyor ya ondan merak ettm bende