yeliz007 Merhaba arkadaşlar , adetim 4 gün gecikti evde test yaptım 2. Çizgi hafif silik bu akşam kan tahlili verdik beta sonucum 199,1 yazıyor sizce kaç haftalık oluyor .
emrbalayse Baykuss bebis01 yeliz007 son adet tarihinin ilk gününe göre hesaplanıyor. Hcg değeriyle birebir oyle alakası yok
Baykuss emrbalayse ama benim adet tarihine göre 9+4 olmam lazımdı şuan geç döllenme oluyor ya tam adete göre olmayabiliyor
EbrarLinaBebek yeliz007 betahcg ye göre hafta hesaplanıyor canım satın göre yada ultrasona göre hafta belirleniyor.
MaBelle yeliz007 benimle aynısınız. Benim de son adet tarihim 25 eylül. Bugün(cuma) 4 hafta 6 günlük olduk ☺️ Keseyi gördükten sonra ölçümleri yapıp net haftanızı söyler doktorunuz 🙏🏻
yeliz007 MaBelle yaaa gerçekten mi ben 5 ay önce bebeğim gelişmediği için kürtaj oldum şuan içimde ne kadar olmasa korku var 😌
emrbalayse Baykuss evet olabilir. O zaman birkaç kontrolden sonra doktorunuz size yeni bir adet tarihi veriyor. Yani yine hcg ile belirlenmiyor
MaBelle yeliz007 benim de bebeğimin 8. Haftada kalbi durdu 3 ay önce kürtaj oldum. Sağlıkla kucağımıza almak nasip olur bu kez inşallah 🙏🏻
yeliz007 Ahsen34 Daha önceki gebeliğinden kendime ders çıkardım dediğiniz gibi kalp atışını duyduktan sonra eşer doktor bir sıkıntı yok derse söylicem kendimi tutmak zorundayım çünkü zamanında çok üzüldüm