kızlar 40 günlük bebeğim var 3 gün önce gece eldivenleri çıkmış yüzünün tam ortasını derin bir şekilde çizmiş krem kullanmadim kabuk tutmuştu bugünde kendiliğinden düştü ama iz hala derin bir şekilde duruyor zmnla geçer mi bu durumu yaşayan varsa bilgi verebilir mi bide kremi şuan kullansam işe yarar mı