Bsryrb Kızlar karınım herzaman soguk acaba babegim üşüyormudur siz neler düşünüyorsunuz sizinde öylemi 24 haftadayız👼🏻
Acemi_anne61 Bsryrb benimde genelde soğuk oluyor battaniye falan örtünce bazen cok ısınıyor ama az bişey açılsa soğuk oluyor 🤷🏻♀️ bebe üşümez onun yeri rahat
Cansel22 Bsryrb ben bi yazıda tabiki hurafe ama bebek erkekse öyle olduğunu okumuştum benimde öyleydi ve bebeğimin erkek olduğunu öğrendim sizin cinsiyetiniz nedir
bahtnurr1 Bsryrb benimde hep soğuk ama bebek etkilenmezmiş onun içerisinde bulunduğu kesede amniyon vücut ısısını sabit tutuyor dışarısı etkilenmeden
evlatkokusu0806 Bsryrb kansızlıktan olabilir bende ne kadar giyersem giyeyim göbüş ve sırtım belim buz gibi
Ozlem2206 Cansel22 benim oğlum olacak karnım hep sıcak olur tabi sıcak tutmayada çalışıyorum önceden hiç atlet giymezdim şimdi giymeye başladım😌
busraaras00 Haftadayız bana da hep soğuk geliyor ama eşime veya başka birine dokundurun onlara gayet sıcak geliyo 😅 bir sorun olmadığını okumuştum bende
Dilekleklek Bsryrb benim de aynisi ilk hamile kaldigimdan beri gobegimin kenar bolgeleri galan sicak ama bebegin odlugu kisim yani ultrasonun bakildigi kisim buz gibi 😁 neyse ki yalniz degilmisim 😁
Beybisininannesi Bsryrb normal birşeymiş o gecenlerde okumuştum bi yerde Karın büyüdükçe damarlardaki kan dolaşımıyla ilgiliydi Tam hatırlamıyorum içeriği ama öyle birşeydi 😅