Tubasudem 31 haftalik hamileyim ama sürekli pamuğa kolonya döküp kokluyorum adeta bağımlı oldum sizce zararlimi ne olur bilenler yazın
hanife-71 Tubasudem canım sen yine iyisin kolonya kokluyon benim canım yağmurda ıslanmış toprak kokusu cekiyo 😄😄 yenilecek bisey olsa hic durmam o derece yani 🤦♀️
hamisanne_63 hanife-71 en sevdiğim koku bayılıyorum o kokuya ya dışarısı öyle olunca saatlerce balkonda oturmak istiyorum 😍
hanife-71 neslican0644 bisey oldumu peki azicikta ben yesem 😅😅 durduramiyorum kendimi geçenlerde ağlama derecesine geldim okadar cok istediki canim 😄
neslican0644 Tubasudem bir sorun olmadı çok şükür. Tutamadım kendimi ağzımın suyu aktı resmen az bişey aldım yedim nefsimi körelttim 🤭
neslican0644 hanife-71 çok şükür bişey olmadı en azından nefsimi körelttim. Zararının olmayacağından emin olsam yine yerim 🤭
busraaras00 Yediklerimiz kadar koku da etkiliyormuş diye okudum ama ne derece nasıl etkiler bilmiyorum
Ilossuzun ay ne güzel sizin normal şeyler ben toz deterjan ve cif çekiyor canımm ımmm zehirlenmeyeceğimi bilsem hemen yerimm
Kumru_ Ilossuzun Ben toprak kum ve nerden aklıma geliyorsa kömürün üstünde siyah is olurdu ya canım onu çekiyor. Kömür bulsam isini yalicam o derece😂