Eceguldemir55 Kızlae çam ve sakuraya en son 8 Ekim de gittim o tarihten beri takipteyim hiç randevu açılmdi acaba ben mi kaçırdım? Aranızda var mı randevu alan?
Eceguldemir55 secoz açılır mı ki bı daha niye bu kadar zor randevu verdiklerini anlamıyorum bomboş hastane bir de ya